alvedon vill du flyga med mig?

det är med dig som med värktabletter. när det gör ont. kanske riktigt ont. Ibland funkar bara värktabletterna. inget annat. ibland vill man tacka värktabletterna att dom finns. när det smärtar. så bedövar dom. så bedövar du. det gör kanske ont i verkligheten. men du tar mig till en annan plats. platsen som bedövar. som lyssnar och finns till. svårt att förstå ibland kanske. men den platsen älskar jag. som himmel.
det är med dig som med värktabletter. det tar bort det onda. du tar bort det onda.

72794-6läkemedel72794-9fmage

Kommentarer
Postat av: therese

hej du gurka....du har alltid så kola saker på dina "sidor"..faktiskt duktig på att skriva...
..får man fråga? är det en gravid mage? en gravid kvinna menar jag.. den längst till höger? den såg så kol ut på någe sett... tussa pussa ..blomma

Postat av: olivia

ojj.. tack så innerligt att du säger det. tack. :)
hehe. ja. det är en gravid kvinna. :)
sköt om dig vännen. pussi

2006-04-30 @ 18:24:43
URL: http://oliviasthoughts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback