bah.

Här hade jag minsann skrivit ett jätte inlägg om något, eller någon som betyder jättemycket för mig. men när jag skulle publicera det så hände något så att allt försvann. kolla på mig jag gråter! BAH. det här är får dårligt för att vara sant. jag ska försöka skriva om det när jag orkar. tills vidare får ni som troget läser nöja er med annat. nöj er med det ni får tills jag kommer på vad det var som jag hade skrivit.

och interna saker; look at you now. och. jesu kärlek, antekningar i mobilen. och min förstörda stämma. och att du tar upp för mycket plats i min skalle. tumtututumtumtum lalllalla. nej jag orkar inte sjunga för det är inte värt det.
och det är mest för att jag ska komma ihåg lite av vad jag har skrivit, alltså. det där är vad jag minns av det jag skrev, så att jag den dagen när jag orkar kan minnas vad jag skrivit idag. för nu har jag migrän = allderless för ont. aj.

femtongångertjugoärlikamedsant. någongångiframtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback