ibland får jag nog.-Jesus du är allt jag har.

inget kan jämföras med en moders kärlek. ett gömmande plats där all press försvinner. askungens drömmar och diamant ringar; Jag försöker fylla mitt hjärta, med ytliga saker. men fortfarande är det en plats som verkar så tom. det är den djupaste delen av mig som bara du kan fylla.
det finns en plats i mitt hjärta, där jag vill ha dig nära. det är en plats i mitt hjärta, jag håller mest kär. det finns en plats i mitt hjärta, som vill ha dig så.
men det är för svårt att släppa.
den andra dagen, mina tankar springer vilse från en historia med en grund att ge bort mitt hjärta.
tanken gjorde framsteg rakt igenom tiden; banan verkade vara uppnystad. Ensam och undanstökad förkrossade det mitt sinne, och om jag befriar den här delen av mig, dear Lord.
är det sant som du säger? är jag emottagen som ditt barn? Det finns en plats i mitt hjärta ,där jag vill ha dig nära. det är en plats i mitt hjärta, jag håller mest kär. Det finns en plats i mitt hjärta, som vill ha dig så.
men det är för svårt att släppa. livet är hårt, den här världen är kall. jag behöver dig mer och mer idag.
jag har byggt upp väggar för att stoppa smärtan men den försvinner ändå inte. överlämnande med böjda knän. den här delen av mig överlämnar jag till dig

oli

Kommentarer
Postat av: söddis

du skriver så man förstår!

Postat av: rebecka

å, veldig mye takk för texten till "töff nok"!!

2006-05-21 @ 21:57:11
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com
Postat av: therese

du griper tag i mej olivia, kan du inte skriva lite bättre..ingen skriver så djupa texter som du? vart får du allt ifrån? puss

2006-06-23 @ 15:43:26
Postat av: olivia

tack therese. jag får det från mina tankar och saker jag uppelever och känslor, saker jag ser och så vidare du vet, som de flesta får när de skriver.

2006-06-23 @ 17:02:21
URL: http://oliviasthoughts.blogg.se
Postat av: jossan

Jesus du är allt vi har, fast vi sitter och håller så hårt i vårt liv i våra banor vi vill ha dom för oss själva, men ta allt, ta varenda bit av mig.

Hej Olivia, du är så fin. kom ihåg

2006-11-29 @ 17:53:41
URL: http://bloggen.fi/josssan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback