ingen lokaltrafik alls.

Det liksom suger, som en tornado eller när det sista vattnet i handfatet fortare och fortare bara försvinner, det liksom suger innåt i magen och hugger gör det. Jag står inte ut med det och jag har provat allt ikväll. Mitt huvud sprängs för jag vet inte vad jag ska göra åt alla tankar som snurrar runt med spikfodral.
Jag går sönder men jag försöker sortera och trassla upp ändå. jag har aldrig lyckats förr så varför skulle jag göra det nu? Allt blir bara värre och tyngre och jag är så trött på det här.
men det hjälper inte för det suger och hugger fortfarande. 


.

Kommentarer
Postat av: hannafraida

köp en luftballong! du e bra.

Postat av: Anonym

Gode gud. Olivia jag vill hjälpa dej.
Men jag evt att Gud har omsorg om dig.
"Jag vill ge dig allt vad ditt hjärta begär!"
Ställ dig frågan vad vill jag ha?
Frid på insidan? Glädje? Hjärtevänner? Pengar? kläder? Tålamod? Frimodighet? en gitarr?
Vad än ditt hjärta begår så är han villig att ge dig det. Vet inte vad du behöver, men det vet du!:)
"Be om vad du vill i hans namn och du SKALL få det!"

Love/Linnéa

2006-10-26 @ 22:22:28
URL: http://porcupine.blogg.se
Postat av: Johanna

Olivia, du är hur bra som helst! Verkligen superbra på att formulera dig och skriva bra bloggar!

Och du, vet du en sak? Du är precis den du ska vara tror jag, visst, man utvecklas alltid och kommer ändra sig heöa tiden.. Men insidan Olivia, den Olivia du är , hon vill vi ha kvar!!
Gud har skapat dig så som Han vill ha dej, du är en pusselbit i Hans stora pussel. Du har precis rätt form och färg för att passa in på rätt plats.

Det här kanske blev en krånglig kommentar :S men det jag ville få fram är: Du är unik, skapad till Guds avbild och DU DUGER!

Bless you! KRAAM

2006-11-13 @ 09:32:31
URL: http://johannawerner.blogg.se
Postat av: hannafrida

jag önskar att du kunde skriva lite oftare och lysa upp min finska vardag. älskar dej

2006-11-17 @ 09:12:59
URL: http://hannasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback