eyy.

idag gjorde jag det jag absolut inte fick göra, jag stängde av väckarklockan när den ringde och tänkte: oj, jag känner mig sjuk. bäst jag smsar patrick och sjukanmäler mig.
patrick är min klassföreståndare och jag har haft en sjukt soft dag. ätit chorizo och pasta och snart ska jag trotsa allt inuti mig och så ska jag äta lite (mycket) glass med nyplockade bär. vad förslags bär vet jag inte, hallon, blåbär? hjortron? vi får se vad som finns i skåpen. men jag måste vänta tills hillevi och göran har åkt så dom inte ser att jag äter osunt, hihi.
annars måste jag duscha ikväll, det känner jag i mitt hår. det är INTE det fräshaste (jag vet inte hur man stavar till det ordet men ni fattar endå. goodie).

Dagenslåt (änsålänge): Hellre dåre än marionett - Teklaknös
sjukt vad bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback