färger.

jag vet inte vart jag ska ta vägen med allt jag fått idag.
Arosfortet med min nya klass, lite grillning och så efteråt och så har jag hört en människa som sjöng så att jag trodde himlen kom hit, ner, rakt in i studion där man satt. Mr. king, trallallla la. underbar sång, och bea. du gör den BÄST. likaså den första. jag minns inte vad den heter men jag minns hur den går. hehehE

nu måste jag välja sång som jag ska sjunga på... MÅNDAG?
b e s l u t s å n g e s t.
fast det blir nog bra?!
kanske lite melanie? oh laura? nerina pallot (sophia)? J A G V E T I N T E!

ni som vet hur jag låter, kom gärna med förslag som matchar min röst, eller vad man säger. puss


Kommentarer
Postat av: En bajskorv.

Kall Värld - TJM
?

2007-08-24 @ 23:30:08
Postat av: Anonym

oh laura ;D

2007-08-26 @ 21:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback