galaxy of the lost

händelserikaste dagen hittills i mitt liv som smålandbo, skolan började idag och det var massa nytt folk. Lite bekanta också såklart. negaar och cornelia sander. Och så beatrice brandt, det var trevligt och hon följde med mig hem en snabbis också fast nu har hon åkt.
man hinner tänka så mycket under sånna här dagar, tänkte mycket på dig, saknade dig lite, din röst, personlighet, skratt, glädje, sorg. Hela dig, den du är. dina sånger till mig, dina texter till mitt hjärta.
I feel better now. jag behövde nog egentligen bara lite frisk luft, människor. livstecken, det som jag fick idag. härligt, såklart. jag måste bara bestämma mig för att det här är grejen nu, fokusera och så.

     

du är så värd det bästa som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback