jää,jä. god is great.

klockan är på tok för mycket för mig att skriva här och det är nästan absurt att inte jag sover ännu, jag ska upp imorgon, lördag. fast i och för sig vet jag itne när men. jag blir nog väckt.
allt känns bra, förutom mina fingrar för dom värker efter att ha spelat i ca 6 timmar. längsta på länge men det var så efterlängtat att det kan inte beskrivas med ord.
Viktor, vilken man. han har skickat två låtar till mig idag. med OLLE ADOLPHSON! och nu kommer han mörda mig för att jag säkert stavade fel.

jag har haft många prat-svängar med ester idag också. det är mysigt och hon är ju trots allt go och så (ja,jag vet att du läser det här, det var därför jag skrev trots allt. )

Nu ska jag upp till mig, antagligen spela lite mer, skriva lite djupt och sedan sova.
imorgon måste jag köpa hörlurar på stan och sen ska jag till aneby på konsert med en viss herr claeson. kul för honom!
jahaja.
dagens låt får bli den jag började den här dagen med: I'm blue (daa-dee-dee-daa)
underbar.
heeerrråå.

Kommentarer
Postat av: Ester

Hihi.. Du är go också ^^

Postat av: Viktor

Adolphson med ett s ju! Daaah

2007-08-26 @ 22:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback