livskärlek

ojoj. what a day.
hur ska jag sammanfatta, idrotten idag spenderades med ingen annan än BEATRICE ELEONORA BRÄÄÄÄNT jag menar, det är ju så du heter, på engelska iallafall. eller, det blev så.. yay. HAHA
jag kan ju säga så här, kungsgymnasiet har två framstående elever i engelskan. Mycket bra grammatik, mycket bra uttal och mycket bra ordföråd.
jag fick DOCK rusa ifrån engelskan lite tidigare eftersom jag skulle till Mc Donalds på någon slags utbildning av något slag. ha ha. inte så seriöst men det var lite lärorikt och jag kommer nog att ändra mina åsikter om den platsen om ett tag, eller, det skulle inte förvåna mig iallafall.
Efter detta gick jag till H&M, köpte lite sminkborttagningsgrejer, ett underkläd (en underkläder, hur säger man egentligen?), en BLING BLING till min nyckelknippa och sedan gick jag därifrån, raka vägen ut till bussen för att upptäcka att den inte gick förrän om tjugo minuter, så jag tog mig en tur till Pressbyrån (what a place mmm-m!) och köpte mig en tidning, skvaller av något slag som jag egentligen hatar men som jag fick för mig att jag ville läsa på bussen hem och lite pengar på mobilen så nu kan jag svara er alla om ni skulle få för er att skicka någonting till mig. (förrutom er med comviq då, er skickar jag ju jääämt gratis till) (och även till bea förresten för hon har tangomini).

Whatever, jag tog buss 13 till esplanaden och cyklade resten hem, med TUNG väska. och här sitter jag nu, pratar med underbara sarah bitamazire, lyssnar på taxi taxi! och svälter.
bäst att äta något, kanske GLASS!?
imorgon blir en bra glassdag, det är planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback