olivia is very happy

nu är jag hemkommen från cornelia. Vi åt kebab och jag har sjukt ont i magen nu, men det var gott. Vi såg goddag yxskaft eller vad den nu hette, jag minns inte vad.
Lyxigt med henne är iallafall att hon har en egen trea för sig själv med skitbra förbindelser till lokaltrafiken och allt det.
Iallafall, jag tog bussen hem på en ogiltig biljett och höll av den anledningen på att skratta på mig där jag satt på bussen, helt ensam. så typiskt mig. jag skrattar alltid ensam i offentligheter. sjukt pinsamt.

nu ringde fröken. A. trevlish. hon vill hälsa på mig! läskigt, nej, inte så värst.
BAH! VARFÖR HAR INTE JAG GÅTT OCH LAGT MIG ÄN?
godnatt


Kommentarer
Postat av: stefffano

Du ä ju ego livan?? : O

2007-08-30 @ 19:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback