om dårligt samvete för mat, ensamhet och the ark.

Räkmackan var god men nu hugger mitt samvete mig överallt, jag fattar inte att jag bara äter och äter. men Hillevi snäll, hon vill ju bara att jag inte ska gå hungrig och jag menar, hon kan ju inte veta vad jag tycker är jobbigt och inte. Nu ska jag upp och ringa viktor, titta på mina vindruvor och cappucino-polly som jag fick av mamma i brist på annat.
borde kanske sova, upp tidigt imorgon trots allt. mah, redan ångest för imorgon. HUR I ALL VÄRLDEN ska jag kunna fylla en hel dag med saker att göra.

om bara jag kunde få tag i cornelias nummer (Du som känner dig träffad i hjärtat av min djupa klagan, hör min bön och ge mig hennes nummer)
Angelica hörde av sig nyss, vi ska ses snart och så. Känns konstigt att bo så nära alla.

till dig som vill göra en god gärning, skicka ett sms med någon snällt i till mig, det behöver jag nu mitt i all omställning. Eller ring en signal för sjutton. jag menar, vet du hur glad jag skulle bli? även om jag inte känner dig. Jag behöver bara lite visad omtanke och medmänsklig kärlek här i min ensamhet.

och en sista grej. dagens låt, inte för att jag har lyssnat på den, eller någon låt överhuvudtaget idag så får det bli Live tomorrow- Laleh. Halleluja på den, och på musikvideon.
Fast om man ska utse musikvideovinnaren så blir det lätt Prayer for the weekend- The Ark
JAG ÄLSKAR THE ARK!
tack, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback