om skolan idag och lite väderprognos.

första riktiga skoldagen avklarad och här sitter jag väl hemkommen med all min föda och vräker. Jag har hela huset för mig själv och det firar jag med lite mer av antony. han är lättast beskrivet underbar.
idag har jag mestadels sjungit, spelat, skrattat och suttit vid en dator..
och mestadels umgåtts med beaBÄRFIS som jag förövrigt fick ett sms ifrån nu. så bea ta emot: du är förlåten, du är förlåten, du kan gå fri. (med tanke på din ouppfostrade attityd du visade igår om du inte fattar vad jag menar men det gör du nog, he hi ho)
vilken dag gud har gett oss va! lite småkallt fast det är bara för att jag tog på mig för lite kläder imorse, jag har bara mig själv att skylla. men hur som helst, jag tog bussen till esplanaden idag och sedan kom jag på min lathet så då gick jag hem resten. och det var skönt, inte alls så långt som om man går fel!

nu ska jag fira att jag lever!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback