om trötthet och jönköping.

nu är jag hemkommen från stan, eller, hemkommen och hemkommen, jag sitter på skolan nu och har precis anlänt från stan kanske är mer korrekt uttryckt. det var jag och en hälft av våran klass som slog ihop oss, letade svar på frågor och åt på mcdonalds, fast nu är jag trött och lunch rast har jag. Vet inte om jag slutar efter den så jag kanske kan åka hem nu? nej, jag tror det var något efteråt. 
dom spelar ute i korridoren hör jag.

Ikväll, fredag. vad ska jag göra? pingst? vara hemma och chilla? följa med annamaria till livetsord? är det ens något ikväll på LO?
vi får se, men det hade vart kul och göra något annat än att bara vara hemma som vanligt. 

Nu loggade negar in på msn, hon är hemma! då kanske jag också kan åka hem. hmm.
äh. jag gör det.
hejdÅ tillsvidare.

Kommentarer
Postat av: Du vet vem.

MCDONALDS?!

2007-08-24 @ 23:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback