sleepytime soon.

äntligen börjar jag få lite fason på det hela. Väggarna är målade, sängen bäddad, kläderna vikta eller upphända, musik som flödar ur högtalare, tavlor uppsatta på väggara osv. MITT RUM, MIN VÅNING, MITT HEM. det ända som suger är att jag har ont i halsen och är lite hungrig.
imorgon har jag bestämt mig för att jag ska cykla till skolan, hurtig som jag är (har blivit?). ah, blir bra.

Idag var jag, annamaria, hillevi och en söt tjej till på secondhand runda efter att bea hade gått hem. Detta ledde till lite olika fynd. bland annat en polaroid kamera, silver spegel, musik och en mintgrön telefon. jag är så nöjd.


imorgon är det skola igen och jag börjar kl. 10. Då ska vi iväg på något ställe sedan äre grillparty med the class. MAAHA, det blir mysigt tror jag. fast, vi får se.. HAH jo klart det blir mysigt.


Nu ska jag upp, ta en macka om jag vågar, ta med mig de sista grejerna upp. sätta på lite psalters kanske och sedan slumra in till det. Ibland finns det inte bättre alltså.


hör av er.


Kommentarer
Postat av: Bitamazire

Afrika har hört av sig.

2007-08-23 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback