So far, so ninja

nu har jag gjort det som de flesta skulle kalla landat. tagit mig ända hit, saktat ner farten och tillslut, stoppat motorn. Japp, det är verkligen det jag har gjort, jag har stoppat motorn, inte så mycket kraft till något. Allt bara gick ifrån mig, men det är hur skönt som helst. Imorgon ska jag på jobbintervju på A6 och sedan ska jag köpa väggfärg till mitt ena rum, Ingefära vit. Det blir nog bra, ja, så får det bli.
Allt har liksom sprängt mina förväntningar, hur bra som helst. helt perfekt med gångavstånd till allt jag behöver och allt är mitt. jag har ett hus med utsikt över vättern, jag har gröna 70tals tapeter, röd heltäckningsmatta. en underbart rosa toalett där allting, varenda detalj är rosa. och jag har ett mysigt 60 årigt par att lära känna.

För övrigt finns det en mycket irritabel sak med denna källare jag sitter i, tangentbordet. fingrarna vill liksom inte hitta flytet, jag hatar när det blir så. Fingrarna är kalla och så snubblar dom liksom.
Nu ropar dom, snart är det räkmacka med ägg. gott och dagens rubrik tillägnar jag charlotta, och om du läser det här; jag älskar dig. det gör jag verkligen och det var så chill att hänga med dig på frizon. vi mot världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback