stesomusic

här sitter jag med solskenet i ansiktet, lyssnar på steso songs och längtar tills imorgon.
det här har varit den skönaste dagen på länge, det har varit en sånn dag när man inte har någonting alls att göra och man är så innerligt trött men ändå har massa energi.
Fast nu borde jag packa till uppsala. Vad ska jag ha med mig?
- randig kofta
- gröna och rosa pannbanden
eh, sen kommer jag inte på mer.
och vad packar man i? det får bli den stora skinnväskan som skär in i axeln om den blir för tung.

korro är så bra, steso songs asså. speciellt dom här låtarna jag lyssnar på nu, speciellt chapling song och speciellt tomb in a womb.

jahaja, jag har gått ner 4 kilo på en vecka.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

4 kg? de va redigt på en vecka! hur bär du dig åt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback