underbara människor i min omgivning.

tänk att få sitta här i jönköping med världens vackraste utsikt, världens bästa sång på hjärnan i världens kallaste datasal och få njuta av livet som människa.
hallelujah! JESUS ÄR KUNG! HAN ÄLSKAR MIG! HAN SKAPAR OCH ÄR SÅ SJUKT LEVANDE! 
och det skulle jag gärna vilja skriva med fet stil men det gick tydligen inte på dom här mac datorerna! 

idag har varit en underbar dag. jag ställde klockan på 07.00 och vackande för första gången då, sedan ställde jag om klockan till en halvtimme senare och somnade om. Sedan ringde klockan igen och jag steg upp med lätta steg, drog upp persiennerna. satte på CHRISTAFARIS senaste album "to the foundation" på hög volym och dansade bort tröttheten, satte på mig ungefär 5 uppsättningar med kläder innan jag bestämde mig, det var så kallt så det fick bli:
- tjocka grå tights.
-mörkgrå mamelucker
-svart linne
- grön oversized tröja med svarta prickar på
- mönstrad blommig omlott tunika
- vit tjock lång stickad tröja
till frukost åt jag två ostmackor och VÄRLDENS GODASTE MJÖLK! jag skulle kunna dricka hur mycket som helst, tror jag iallafall.
så gick jag sedan ner till bussen som jag trodde gick klockan 09:14 men dom inte gick förrän 09:37 så jag gick tillbaka hem, tog cykeln och cyklade ner till esplanaden. Låste cykeln vid biblioteket och tog 1:an därifrån uppför backen (den orkar man ju inte gå upp för lixxx) och så började klockan 09:50 han ganska exakt.
sånglektionen var inställd eftersom att det var fika med kungsportskyrkan som ville presentera sig för oss och även ITM. efter det gick alla till L3 och där presenterade vi, kungsgymnasiet, oss för ITM eleverna och dom för oss.

nu ska jag luncha med bbbbbea! 

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

Hej vännen! Kul att du skrivet så mycket och framförallt bra! saknar dej massor å hoppas du har de kanoners.
För övrigt kan du inte fixa din feta text för att du använder fel internetprogramm.. de ska vara firefox. De funkar prima för mig ;) återigen.. Macis the shit! :p
/Love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback