fredag kväll. IDOL, clementiner och tjuvar. och lite svartsjuka med

att sitta och sjunga hallelujah med rufus är något underbart enligt mig, jag älskar den låten.
tänkte skriva lite nu här, i väntan på idolresultaten- trodde inte jag skulle se finalen men så blev det ju tydligen.
amanda måste vinna. hon är stjärnan.
Marie har kanske bättre röst, eller mer stabil och träffar oftare rätt bland tonerna och underviker det falska.
men amanda är så stor på något sätt.
slutskrivet om det, annars kan man ju bli töntstämplad.
och det vill ju ingen.

idag har jag varit i skolan och jobbat med grafisk form.
det måste verkligen bli bra.
jag ska till skolan imorgon med (lördag- jag är så ansvarsfull och mogen).

nu skriver viktor att han fick ryggen knäckt av ......
det har han inte svarat på än men det är säkert någon brud och isåfall så känner jag att  jag saknar honom och att - ja, jag blir svartsjuk på denne -
hehe, det var tydligen någon som heter samuel. alltså inte någon brud, vad jag kan anta.

jag köpte en sånndär clementin korg idag eller vad man ska säga och trodde att dom skulle vara jättegoda
men jag blev så sjukt himla cp besviken på dom alltså för dom var helt mjuka och söta och då är det bara skitäckligt OCH man mår bara illa.

nu har det blivit nyheterna på tv4 och dom berättar om nått nytt som tjuvar gör med bankomater... sätter på en egen knappbricka och läser av korten så att dom kan tillverka egna kort och tömma konton och så.
helt sjukt ju, hur ska man nu kunna ta ut pengar? jag kommer inte våga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback