julrus och jazzmusik.

här sitter jag, det är lördag och jag lyssnar KOOP. borde snart åka till skolan.
det här känns verkligen som en julklapps dag.
jag har pratat massa juklappar idag verkligen, viktor, mamma och tanyas fredrik. hehe
svårt det där. hur mycket ska man lägga ner? och vilka ska man köpa till?
-svaret på den sista frågan för min del blir nog familjen ja. (med viktor inkluderad såklart)-

nästa buss går 13:31, får väll försöka ta den antar jag.. ska ju till skolan idag. suck suck suck.

annars känner jag att jag är sugen på att skriva lite låtar idag faktiskt, men det hinns inte med i denna julyra. på måndag ska jag jobba tror jag.. hm hm. eller kanske en annan grej, beror på om jag får ledigt från julshowen vi ska ha den 17e. det får jag nog, hoppas jag.

antar att jag skriver en rad eller två när jag anlänt till skolan senare idag.
sayonara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback