mina dagar sedan sist.

okej, jag har inte skrivit här på ett par dagar igen.. jag har ju varit i uppsala i helgen. Iallafall lördag och söndag, och lite måndag med.
var hos älskling i fredags och det var sjukt mysigt. sen blev det lördag onödigt fort fast då var jag på stan med mamma och köpte en tunika jag ska ha imorgon på julshowen som börjar kl. 19. iallafall. sedan var jag på julfest med kyrkan och det var goodshiet. bra häng med lise, vallen, bea liljebäck, joel, chuba, carro och lite folk. filip också! honom hade jag inte sett på länge så det var kul.
och chuba som sjöng elvis, sjukt cool är han.
how ever. söndag blev det sedan och då firade vi någon slags liten julafton med mormor och morfar, roland och ulrika och mats och ewa. plus alla barn. det var roligt och mysigt och julklappar fick man (hehe). det blev pengar och pengar och smycken från indiska <3
åkte mot jönköping måndag morgon för shopping och mysdag med simon. det var bra. först var det a6 och sedan efter någon timme kanske åkte vi till stan... var där, åt lite på något ställe som han blev väldigt nostalgisk på och sedan gick vi mer på stan tills det verkte i benen på oss medans vi väntade på hanna feurst som skulle komma från tenhult ja. så tillslut kom hon och och en tjej jag tror heter ebba. då fixade dom något godis och sedan åkte vi hem.
och så blev det tisdag. (idag alltså)
jag försov mig som vanligt vilket gav mig en otroligt dålig start på dagen och sedan åkte jag iaf till skolan, therese var sjuk så det blev ingen sånglektion. sedan var det riggning inför julshowen imorgon som jag nämnde innan. sedan lunch. efter lunchen åkte jag till BUP och sedan åkte jag hem, lagade mat och kollade that 70's show som vanligt, och nu sitter jag här.
vad ska jag göra ikväll? packa kanske. ja så får det bli.
skriver väll mer sedan antar jag.
tyckte att det här fick räcka för nu, jag menar. inte kort precis.
hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback