santa lucia, mcdonalds och sarah.

sarah, neger, neger, sarah.
vaddå att jag alltid kommer till uppsala helt fel helg.
har jag misstagit mig men är det inte julfest liknande grej på lördagen?
självklart att du ska på den? eller kommer jag anlända ensam?!

vilka är det som ska dit egentligen?!

idag är jag hemma lite på morgonen och ska till skolan vid tolv tänkte jag... markus ska lussa för mig! moahah.
och sen ikväll är det jobb och dom ville tydligen ha ett samtal med mig innan eftersom min provanställning är slut.
alltså, åh. jag lär ju inte få jobbet när jag inte har jobbat på en månad..
hoho. jorå, klart jag får jobbet man får ju tala i tro.

Kommentarer
Postat av: miss bitamazire

jag kanske ska på julfesten, det beror på.
bolandskolan har någon julshow som jag och sarah kanske skulle gå på, men om inte vi hiner fixa biljetter så kommer jag på julfesten..
neger sarah is out.

Postat av: neger sarah

ha, respekt!
jag fick vara med i rubriken :)

2007-12-14 @ 17:52:36
URL: http://bitamazire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback