fler tankar, fredag kväll

timmarna har rusat iväg igen, och nu är 29/6 2007 snart över. jag gjorde inget speciellt av den. Mer än att vara med David the man på willy's, coop och lite runt omkring. i och för sig var det mysigt.
vi åkte till kyrkan innan alla andra, satte på musik och dansade lite, jag som inte äns trodde att dagen skulle bli så bra som jag hade hoppats, fast det blev den.
klockan sju kom dom andra, vi hade lite fem kamp; balanserade bollar, hoppade hopprep, gissade cola och sånt. de var riktigt mysigt och sedan efter allt det delade johanna lite tankar om hur det är att vandra med Gud. Hon påstod att om man lägger det i hans händer så går det liksom bra, det mesta.
I guess she's right. 

hur som helst, min dag blev inte alls som jag hade trott. Jag skulle träffat alexander vid 15 tiden på stenungssund men så blev icke fallet. bra eller dåligt. jag tänkte på honom iallafall och sedan pratade vi lite i telefon med, eller lite och lite, ett tag. Då var han söt. sa massa fina saker och så och min slutsummering av dessa dryga två veckor är att jag inte vill hem. Vart är mitt hem egentligen? jag antar där mitt hjärta trivs.
Jag vill sjunga om dig för evigt, mitt hem är ditt hjärta och jag längtar efter att få bo i ditt hus i evighet, sen.

usch, jag känner att jag skriver extremt hoppigt, precis som förra inlägget. kul tjej.
nu ska jag upp och spela nintendo wii med resten av goingarna.


image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback