Fredag och jag vill sjunga om dig för evigt.

en halv timme kvar sen börjar min dag. Ja det är nog så det får bli idag, ibland tänker jag att det kanske är så. Eller, ibland. egentligen tänker jag aldrig så. jag ville bara skriva det för att det passade bra in. jag är helt upptagen av andra tankar. Så som att tangentbordet är trögt som apa, så som att jag vill veta vad kärlek är, vänskap är och så vidare.

just begreppet vänskap, by the way, kommer jag nog aldrig att trivas med. det får mig att må dåligt, jag menar. Här har jag gått hela mitt liv och trott att jag är omgiven av allt fint och så var jag tydligen inte det. iallafall inte här. mitt hem i uppland. vilken otroligt underlig plats. fördelaktigt och även till sin nackdel.
men det är skit samma egentligen, nu ska jag ringa ett samtal och det är jag nervös för. varför är jag nervös? nu får det vara nog med tokigheter, farväl tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback