still torsdag, andas i takt med mig

ännu lite fler timmar har gått ifrån mig denna torsdag och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. avklarat hund-dilemmat och lagt det åtsidan nu, ganska så kraftigt.
trevligt att jag väntar på samtal från någon som inte ringer mig. trevligt att jag precis har inskaffat mig ett konto på efterfesten efter lite övertalning från johannas håll. trevligt, trevligt.

Gode gud vad ska jag ta mig till? skönt med lite frisk saltvattenluft, det får min hjärna att tillfriskna, vilket jag tror kan behövas i en sekund eller två som denna. Vad får mig att tänka så här? jag blir galen. revben som revben, det är det ända jag vill lägga bakom mig av predikningarna som var under midsommarkonferensen dom hade här i stenungssund. Faktiskt, för jag är väldigt förrvirrad nu.

jag känner mig ganska otillräcklig och därför väljer jag att sluta skriva här för allt känns bara så patetiskt.
Jag är glad och någon där ovan får visa mig vart jag ska gå nu.

ol


Kommentarer
Postat av: hanna

trevligt att jag saknar dej. är du på väg till nordic? för jag är, om jag får pengar. och ja, jag vill ju se dej ibland också, typ 2 ggr per år.<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback