torsdagstankar.

jag tänkte en hastig tanke. jag borde lugna ner mig lite grann, dra dig närmre mig. dagen i långadrag blir korta av sig själva. Jag har bara suttit här, lagt upp lite bilder på bilddagboken som ni gärna kan kommentera. http://skitglad.bilddagboken.se

Johanna har varit i göteborg idag, men nu är hon påväg hem och jag har inte gjort någonting som jag borde idag kan det kännas som. Inte gått ut med hunden, inte hört av mig till alex, inte ätit bra frukost.

Why can't we just rewind?
två, tre dagar. det är egentligen allt jag behöver. För jag kan inte sova på nätterna längre, det brinner i mitt hjärta och jag tror jag funnit dig. men vad vet jag, knappast någonting. mer än att du är fin och så.


hur som helst. jag måste samla mina tankar, ringa alex. - Hej vart är du någonstans? vill du följa med och gå ut med hunden? äta lite bra frukost? eller bara gå lite, jag vill ta mig till nästa steg, med dig. jag vet knappast någonting. mer än att du är fin och så.


Kommentarer
Postat av: Prybil

så de är en ny pojk nu ;P
go for it =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback