allt sprängs.

ja vad ska jag skriva nu då.
klockan är 21:24, inte för att det är något speciellt med det. men jag smsar med viktor och känner att jag älskar honom väldigt mycket. är hur hungrig som helst trots att jag ätit jätte mycket idag. rejäl frukost, lunch i skolan, mat när jag kom hem plus två mackor och en banan. förstår inte? vad är det som händer? händer det något med mig, gör det det?
jag behöver verkligen veta.
jag behöver verkligen prata.
viktor kom hit.
suck.




jag går väll och lägger mig snart, är så trött. hoppas jag sover något inatt. lite iallafall.
mitt hår är fett och jag har inte duschat ikväll, jag har inte heller skrivit bokrecension som ska vara färdig tills imorgon.
jag suger.
jag är sämst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback