anlänt i göteborg :)

så var man kommen till tjörn och johanna.
hon har verkligen fått det mysigt här i sitt nyua crib.
först när hon bmötte mig i göteborg så shoppade vi lite.. eller ja, hon shoppade och jag var smakråd.
sedan åkte vi till biltema och sedan kyrkan. det är tydligen helige ande helg. bra möte.
saknat alla, det måste jag faktiskt erkänna. folk man inte trodde man skulle sakna har man faktiskt saknat och det märker man nu såhär när man träffar dom. :) känns så mycket som hemma här..
efter mötet åkte vi hem till kerstin (mamma) och peter (pappa) och tog med oss kristoffer och en till plus stina och andreas, fikade lite och sen spelade vi lite alias. det är grymt kul faktiskt.
sen var det hemåt och då fick vi skjuts av kristoffer hem, som ska på kent i sthlm imorgon och se dom två gånger i gbg även, hängivet fan. så att säga :)

nu sitter jag här och skriver och lyssnar coldplay, vet  inte vad johanna gör riktigt men jag antar att jag får gå och hoppa på henne nu...
pussi

viktor om du läser, jag tycker du är det finaste som finns. ring mig när du ser det här. om du vill, hihi

Kommentarer
Postat av: Prybil

är du i göteborg utan å säga till mig ?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback