hur jag skrattar, hur jag upplever smärta

det här har varit en ovanligt jobbig dag,
jag är sjuk i kroppen och otroligt trött
och har panik och har gråtit i princip hela dagen.

antony, jag tror du räddade mig igen.
dagens låtar: i fell in love with a dead boy och you are my sister
You are my sister
vill jag gärna tillägna Stephanie Louise Elfstedt. (om det nu är så att du läser det här)

jag orkar påriktigt inte gråta längre, särskillt inte över allt jag gråter över.
allt rasar och jag vet påriktigt inte hur jag kommer klara det här på något bra eller vettigt sätt.
det är liksom,
åh
man tror att man har lämnat allting bakom sig men så dyker det upp något litet
och så är det samma visa
om och om igen
om och om igen
om och om igen
om och om igen


http://www.youtube.com/watch?v=TclJg8Nkhps- det är i fell in love with a dead boy.
om någon skulle finna intresse i att se vad som räddar mig.

imorgon ska jag inte göra ett skit.
as usual.
seriously, i need a life to live.

pratar med tim på msn nu. hehe, han är kul ibland:

"St:Tim säger:

nej jag skaa supa mej full klättra upp på dit gamlla hus

St:Tim säger:

oså tänak på snälla oliva i stället

St:Tim säger:

:D
days. (with mr. v in the heart.) säger:

ja gör det ;)

St:Tim säger:
:D "

- jag menar, VARFÖR INTE!

sleepytime for a looser like me.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig vet du.

2007-11-05 @ 23:11:04
Postat av: Anonym

jag också HAHA.

2007-11-06 @ 09:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback