i can't see.

"one day i'll grow up and i'll be a beautiful woman
one day i'll grow up and i'll be a beutiful girl,
but for today i am a child
for today i am a boy"

jag är en ganska fulländad idiot.
ställde klockan på sex imorse och gick upp vid den tiden också.
först efter en timme kom jag på att jag inte hade ställt om vintertid på min väckarklocka eftersom jag inte varit hemma i jönköping sen det blev vintertid.
jag står inte ut med mig själv.
i promise, there's no good thing about me. om man nu kan säga så, det vet jag inte men jag tror egentligen inte man kan det och isåfall så orkar jag inte bry mig om det. 

vi har musikproduktions-prov idag och jag kan ingenting.
jag har inte orkat plugga, allt tar kål på mig men jag kommer inte våga säga det till patrik för han kommer inte att tro mig. det är ju så att man vill dö.
långt från viktor med huvudvärk och smärtor i magen.
jag måste gå till skolan ändå.

Sarah, jag har ditt gråa monki linne och du har mitt vita carlingslinne. yippiekayeeey.

nu loggade viktor in, hallelujah

Kommentarer
Postat av: sarah

i know, men du kan ha nytta av det där gråa linnet, och jag kan ha nytta av ditt : D

Postat av: Mr. V

Älskling, there is a lot good things about you. Min underbara engelska alltså, aah. Du är underbar.

2007-11-05 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback