im standing by your side

det blev inget skrivande i torsdags. igår alltså.
jag vet inte men jag hann väll bara inte helt enkelt.
idag ska jag till johanna, jag sitter häroch väntar på att tiden ska gå och att jag ska sluta frysa. det kommer ju inte ske direkt.
det kom två stycker capon till mig på posten idag. hurra! ett av dom är eriks, han ska få det på måndag.
sedan kom det från H&M att min vinterjacka har kommit. GOODIE! äntligen!

pratade lite med löwemo och han bad mig spana in christian kjellvander och det gör jag nu. det låter sjukt bra!
och inte för att jag tror att du kommer läsa det här, markus alltså, men det var verkligen otroligt bra! kommer lyssna massor nu. heh.

annas är jag faktiskt otroligt irriterad på elias idag.
sorterade lite skivor och märkte till min ilskhet att han har förstört inte bara min intohimo skiva utan min grace.will.fall skiva också! JAG DÖR!
mamma, om du läser det här så är du skyldig mig två nya skivor för dom. och egentligen skivan för psalters med men den går ju inte att få tag i om man inte går på deras spelningar!
WAAAHHGGAAHH blir så irriterad!!!!!

hursomhelst. lets say this will be a good day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback