jag slåss och håller kroppen varm.

måste säga.
kent är så otroligt... ja hur ska jag säga.
innerliga.
och jag ska försöka att må skitbra, dagen ut iallafall.
jag måste prata med någon som vet...
gah!

förlåt så mycket för att jag skriver så att ingen förstår, jag måste bara försöka få ur mig. utan att någon förstår allt.
idag har varit sådär, den började ganska bra. det erkänner jag. lyssnade på new young ponny club. då blir man oftast bara glad.
sen åkte jag till skolan, hade lite ensamble sen var det lunch sen matte, det blev tungt då.
inte så speciellt mycket för att det var matte kanske men.
bea, du är bra.
jag räknade iallafall nästan ikapp min så nu ligger jag itne så värst efter längre, det är ju bra.

jag vet att jag saknar viktor iallafall, hur mycket som helst verkligen. och det är inte allt för kul.
i helgen kommer jag att ha det kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback