om hur man saknar sönder någon, mariah carey och fel jacka.

måste säga att jag saknar dig mer än någonsin ikväll viktor.
kan verkligen inte sluta tänka på dig. det är helt sant!

klockan är 21:36, jag sitter och lyssnar mariah carey, hon är helt sjuk!
dock kanske inte musiken är så bra, men hennes röst är så man inte tror sina öron!
imorgon efter skolan åker jag till viktor, stannar hos honom i 3 timmar och 26 minuter och sedan bär jag av till uppsala.
tandläkaren torsdag morgon och sedan får vi se vart jag dyker upp.

måste upp och packa nu.
förresten hämtade jag min jacka idag. blir så irriterad, vet inte hur jag vill ha det.
grejen är den att den är verkligen jättestor i själva jackan lite kort i armarna. då det blir lite problem då ju, kan inte ha mindre storlek för då kommer armarna se cp ut och jag kan inte ha en större storlek för då ser jag ÄNNU större ut.
hard time.

som sagt, måste upp och packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback