so do i love you.

jag måste seriously göra något åt min vardag.
och jag måste räkna matte.
och jag fryser
och har ont i huvudet, och undrar hur det blir till helgen.
osv osv. osv osv osv.

två anonyma som skriver att dom älskar mig, varav den ena inte verkar fullt seriös iochförsig.
kul om dom anonyma avslöjade sina namn eller liknande jao.

jag har suttit vid facebook hela kvällen typ.
jag pallar inte med mig själv,
speciellt inte att jag klagar så mycket. och nu klagar jag över att jag klagar. SHIT I CAN'T STOP.

jag saknar dig viktor, kom hit jag vill vara med dig.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag var en av de anonyma, hehe inte meningen.

2007-11-06 @ 21:17:24
Postat av: hanna

och jag är den andra MEN JAG VAR OCH ÄR FULLT ALLVARLIG.

2007-11-07 @ 07:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback