thursday night and my head's exploading.

känns som om jag skulle behöva en himla massa inspiration igen.
jag har inte skrivit på hur länge som helst, jag menar inte bara skrivit här.
jag menar skrivit med hjärtat nedlagt i varenda enstaka ord.
jag saknar det så otroligt mycket och jag behöver det.
tydligen, jag mår ju inte särskillt bra när jag inte skriver.

imorgon ska jag på studiebesök till ett tryckeri och sen är det svenska, sen åker jag till viktor.
nu sitter jag här, lyssnar på ron sexsmith och ane brun.
OCH DET ÄR PRECIS DET HÄR JAG MENAR! jag skriver bara massa skit.
jag saknar mig själv, eller den förmågan hos mig själv.
känns sjukt torrt och tomt iallafall.

och så förblev det faktiskt denna kväll, suttit här i en kvart och kommer inte på något mer att skriva. så slut för ikväll. nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback