torsdag= teoretiska ämnen

här sitter jag i skolan
jag tänker att imorgon är det fredag och då ska jag till viktor.
för jennifer och tim kommer inte nu.

det blir så otroligt bra, och jag längtar obehagligt mycket efter dig viktor.
idag är vår teoretiska dag i skolan vilket innebär att vi inte har några musik ämnen eller media ämnen alls. sjukt segt, engelska nästa lektion iaf. tror jag.
sen religion, som faktiskt är ganska kul..

jag försov mig idag och kom hit vid 10 typ, fast vi började halv nio. inte så bra. nej.
borde heller inte sitta vid datorn mer nu, så jag tänkte avsluta.
påtal om det
jag har lovat bea att jag ska sitta max två timmar vid datorn om dagen annars ska jag betala henne 100 kronor.
det kan jag behöva, lite diciplin jao.

hur som helst, nu ska jag inte sitta här mer i mitt skabbiga skal.

Kommentarer
Postat av: Viktor

2 timmar om dagen? LYCKA TILL, lär behövas!

2007-11-08 @ 14:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback