två månader med viktor, jag är tillbaka i jönköping med nytt rum.

här sitter jag hemma från skolan i feber och förkylning,´tvättar smutskläder och lyssnar på plies and akon- hypnotized.
inte skrivit på ett tag nu, orsaken är att jag varit i uppsala utan internet och sådär.
men nu är jag tillbaka så nu ska det väll bli av lite mer:)

blir alltid så glad när folk kommenterar, tack för allting.
och förtsätt gärna, hehe.

idag är det alltså onsdag, på fredag kommer viktor. jag är så glad.
OCH jag och viktor firar två månader idag, vi är nog bäst. japp. så är det.
gratta oss, det behöver vi och då blir vi värmda i våra hjärtan.
hi
hi.

annars känner jag mig hungrig men vi får se vad jag gör åt den saken..

en helt fantastisk sak och ett otroligt lyft för mig som jönköpingsbo är att jag tog med mig alla mina grejer från mitt gamla rum i uppsala, alltså rummet på vitsippsvägen. så nu är det lite mer liv i mitt rum. ÄNTLIGEN.
nu syns det att det bor en levande människa där inne, färger och mönster och så.
skönt. hih.

skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: afrikasarah

kommentar vare här.
saknar dig, och gött med rummet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback