godmorgon det här är min helg.

jag har haft en sjukt bra helg.
i fredags åkte jag till viktor, vi var först hemma lite, sedan gick vi med alex på någon manifestation och blev uppkollade av nazister. efter det gick vi hem till alex jao.
det finns ingen jag är så lycklig med som med viktor.
vi skrattade massor, kollade lite på tv med och kommenterade att viktor inte kan välja bra program att kolla på, han väljer bara dom tråkiga, sedan skulle alex till mottala och vi gick hem igen.
Hans mami o papi hade kommit hem då.
första gången jag träffade dom, och det var.
roligt, haha.
jag gillar hans familj, ja det gör jag.
sedan åt vi lite och gick till church. det var trevligt och så. men vi gick hem efter kanske 40 minuter att mötet var slut. sandra följde med, hon är väldigt söt. (viktors lillasyster, jao). köpte godis på vägen hem vilket var lite komiskt, för då hände det som ALLTID händer, viktor vågar inte säga sin åsikt så det blev "vet inte, välj du" eller "det spelar ingen roll för mig, du får bestämma". så jag fick välja allt godiset och sedan när vi var hemma erövrade vi sandras rum och kollade på ondskan, även den blev vald av mig eftersom att viktor inte ville säga vilken han ville se på.
det finns ingen jag är så lycklig med som med viktor.
och jag måste väll säga att det blev ganska sent, väldigt sent med tanke på att mitt tåg gick vid halv tio på morgonen nästa dag.
vaknade vid åtta ungefär, både jag och viktor och så gjorde vi oss iordning, drack lite mjölk sen for jag till uppsala.
uppsala var mys, det hände inte så mycket men det var skönt och slappt.
söndag var jag i kyrkan igen och träffade kaj och lite annat folk som man saknat. sen åkte jag hem till mormor och morfar efter mötet och vid 15 gick mitt tåg mot viktor igen.
när jag kom fram såg jag att mitt tåg mot jönköping var en timme försenat, till min och viktors glädje.
vi promenerade och var lite vid vattnet och höstlöven som yrade runt oss.
hemåt så var jag skittrött och nu sitter jag här.

jag har inskaffat mig en digital väckarklocka som patrik sa, jag tror den hjälpte för jag vaknade innan den ringde för jag inte ville bli väckt av det skrällande ljudet, och när det väl kom så kastade jag mig upp ur sängen och stängde av den.
jag var tidig med att göra mig iordning idag. en timme som jag bara har gjort ingenting nu och det är fortfarande 35 kvar tills jag måste gå.

dagens outfit är ful och tråkig
- svarta byxor med hög midja (men det syns inte)
- svart linne
- oversized monki linne som är grått med en varg och en fågel på och lite rosa
-svart kofta
thats all. fy fader vad jag är missnöjd med mig själv.
annars sitter jag bara här och skriver och dricker blackcourant te och lyssnar på kirk franklin för jag ville höra lite vackra stämmor från hans kör. dom är väldigt duktiga.

Nästa helg ska jag till viktor igen, den här veckan kan ruttna. hihi
-oj, nu kom det godmorgon sms från viktor. otippat, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback