måndag eftermiddag och jag är HUNGRIG

nu sitter jag i skolan.
whaat a day. eller inte så värst.
en nisse från bolivia är här och han kan inte engelska så han hade med sig en tanttolk. 
jag och bea har precis visat hur vi jobbar i skolan osv. öh.
trevligt.

på fredag kommer viktor. jag står nog inte ut en minut till känns det som. HE Heh e

nu har vi slutat och jag ska till a6 om typ två timmar eller något? sista utbildningen, suck. jag orkar NOT
måste köpa mat också. och hem och städa och tvätta(!) jag har inga rena strumpor kvar faktiskt. suck.

nu har jag och bea tagit favorit bildserie. kuul. hehe.
skriver mer ikväll om jag hinner (jag kommer hinna för jag kommer bortprioritera annat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback