morgonstund har guld i munn.

ett litet svar så här på morgonkvisten till lingan som tycker att jag skriver förlångt:
hehe, okej! jag ska försöka skriva kortare och oftare istället då va. jag har så mycket att skriva om ju. höh.

nu ska jag gå till skolan, ha lite grafisk form och svenska. Sedan öva lite med cornelia, ska ju vara lite backup till henne idag när hon ska sjunga på livetsord här nere, cafékväll typ. spännande för henne! :)
Sedan ska jag gå igenom lite jag missat av grafiskformkursen... SEEEEN åker jag till stan och hämtar viktor (som frågade om han skulle ta med sig lakan hit!! HHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR vad kul!)


morgonens låt: You are my sister- antony and the johnsons.
JAG ÄLSKAR ANTONY! han är helt sjuuuuukt underbar, hans liveframträdanden är perfektion och han är min största förebild

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du,Är bara för söt (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback