om frusenhet och sorg över materia

oh my.
nu sitter jag här igen.
det är tisdag morgon och min kropp är frusen rakt igenom.
jag fryser alltid, jag kommer aldrig sluta frysa.
det är definition och spekulation.
idag ska jag framföra too many days för therese. jag vill att det ska gå bra.
och jag vet inte om jag ska spela med kapo eller inte, cornelia tyckte att jag skulle köra med kapo på andra bandet men jag känner att fjärde kanske lockar fast jag får se.

idag har jag hunnit med att lyssna på fugees, rosie thomas, någon annan brud med slips som sjunger "fuck was i" och nu strömmar stina berge & kärleken ut ur mina högtalare.

viktor loggade in nu, nördarna som sitter på morgonen innan skolan jao.
Annars, dagens outfit:
- mörkgrå stickad tröja med knappar i ryggen
- blommig, grön, tightsittande ganska kort kjol med hög midja (höga midjan syns inte)
- ljusgrå tights
-svarta overknee strumpor
-svarta benvärmare
- stickad mössa
och den rosa jackan när jag är utomhus om någon skulle vara intresserad!

jag måste laga min kamera, har inte tagit en enda bild med den sedan frizon, HELT sjukt. jag mår dåligt.
kommentera mina inlägg! det blir mycket roligare att skriva nya då!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Nanana, kläderna låter fint :D
Men det är du som är nörd, inte jag.
:*:*

2007-10-16 @ 07:56:23
Postat av: Victoria Prybil

söta ni är :)

Postat av: afriksarah

kommentar vare här!

2007-10-16 @ 19:13:38
URL: http://bitamazire.blogg.se
Postat av: martina

rösta på uppsala http://monopolspel.se

2007-10-16 @ 22:26:34
URL: http://martinamoregaard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback