om kläder, hanna söderlund, viktor och bananer.

viktoria kommenterade "Monopol är ju kul ju :)"- klart det är kul, men jag menar. hur ofta spelar man det egentligen och hur stor roll spelar det var det är för städer på spelplanen? ingen har brytt sig om det förrut, tills nu.
Monopol har verkligen lyckats populärisera sig igen genom det här. hehe, kul för dom att folk kommer köpa deras spel igen. jaao.

Idag ska jag först till folketspark, ha en spelning eller två. sedan åker jag till resecentrum och därifrån tar jag krösatåg till tranås och från tranås tar jag pendeln till norrköping. Viktor, nu kommer jag <3
jag är verkligen så lycklig, jag har världens bästa viktor. han är världens bästa. det ska alla veta.

klockan är 07:33, har precis tryckt i mig 3 mackor(!!!!) med ost och en stor kopp te. gott kan man tycka men jag mår lite illa. har en banan kvar att äta också. den längtar jag till.
antony and the johnsons som vanligt nu på morgonen. för tillfället the lake. den är helt underbar, allting med antony är helt underbart. jag säger det och jag menar det.

Jag ska köra lite anna ternheim idag på spelningarna, får se hur det går. Ni kan ju önska mig lycka till.
- Lycka till olivia.
- Åh tack

jag måste verkligen på toa.. NU!
sådär, nu är jag tillbaka.

alltså jag har verkligen så ont i magen idag, har haft det hela morgonen, känns som det är lite pms på ingång snart. crap.
nu äter jag iallafall min banan, har bytt musik till cocorosie så extremt bra. härligheter! lyssnar låten raphael för tillfället jao. den är vacker lättast beskrivet.
och jag älskar verkligen banan

jag vet inte riktigt vad jag ska göra. det här blev ett väldigt långt inlägg som vanligt och jag tror jag vill tillägna det hanna söderlund, för du är så otroligt bra och jag saknar dig väldigt mycket.

dagens outfit will be:
-senapsgula lite tightare manchesterbyxor
-lila tunika med senapsgula blommor på.
- grå hoodie (men den har jag bara på mig om jag fryser)
påtal om outfits så hämtade jag ut mitt H&M packet igår, vet inte om jag skrev det innan? men hur som helst så var min efterlängtade gröna parkas förstor så jag måste skicka tillbaka den och få hem en ny storlek. bittert
då tar det väll typ ytterligare tre veckor innan jag får den igen, det är egentligen inte så bra eftersom jag börjar frysa mer och mer nu och jag ändast har min gröna tunna jacka eller den rosa anoracken. dom är sjukt fina o så men jag menar, jag vill vara varm!
det låg tre grejer till i paketet också, men dom var inte mina. det var en svart cardigan och ett svart/grått randigt linne och även en tröja/blus ,what do i know, som var matildas. den var fin så den har jag redan tagit över. hihi. 
nu får det vara slutskriver.
tjingeling

Kommentarer
Postat av: Hanna

oh tack. jag har aldrig fått något inlägg tillägnat mej så jag är överlycklig!det känns i hjärtat nu att det är länge sen vi träffades.jag känner mej som Judas när jag inte kommer till jutt. men jag ska sluta som petrus eller Jesus inte Judas, ehe lite väl allvarligt nu på morgon kvisten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback