om viktor, att vakna och något himelskt.

åh gode gud. jag är så kär.
igår, oj oj oj.
jag dampade på viktor hur många gånger som helst och började grina en gång, utan anledning. (lite anledning kanske men den kom inte från viktor utan från min kropp, hehe)
jag förstår inte hur han står ut!


du är världens bästa älskling.

nu sitter jag här iallafall, klockan är 07:48 och jag pratar med stephanie som är väldigt nyvaken i cam och så hänger här på bloggen och lyssnar på mika.
Idag ska jag köpa biljetter till Svenska akademien, kapten röd och livelihood. det kommer bli freeeaakiiiing bra.
freaking, yeah. jag ville bara använda det ordet.. . . .

åh. jag måste gå på toa kände jag nu. cp! så tråkigt. huhu.
sms fick jag nu, viktor baaaaaajby.

Big girl (you are beautyful)- mika. den låten gör mig så sjukt glad! hihi. och musikvideon är så sjukt underbar!

imorse när jag vaknade så vaknade jag innan klockan ringde! och för er som inte känner mig så väl - SÅNT HÄNDER BARA INTE I MITT LIV! och det värsta var att jag var pigg, jag nästan flög upp ur sängen, satte på lite alternativt sällskap och dansade runt. jag var färdig med att välja kläder och sminka mig efter 40 ynka minuter och sen fixade jag håret, tog ju iofs lite tid. hur som helst, sedan gick jag ner och satte på te.
Gud måste vara väldigt nöjd med sig själv över att han skapade te!
det är verkligen något himelskt över det, haha.
yeah, iallafall. så imorse var smaken jasmin eller kamomill eller vad det var, och jag säger bara en sak om min ovan nämnda mening om att te är himelskt, detta te är INTE inräknat! FY sjuttsingen (hihi fult uttryck). det smakade gräs. så vidrigt verkligen! så jag hällde ut det iallafall och bemannade black currant (eller hur det stavas). Det är sjukt gott, ja, te är en gudomlig dryck.

det var väll allt för nu, i guess.
skriver mer sen, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback