osammanhållet inlägg.

jag är så trött och nu ska jag banne mig gå och lägga mig för jag vill inte ha den här dagen mer!
mina läppar svider och jag längtar så efter att fredag klockan halvfyra ska vara faktum.
kvällens sista låt blir kalle baah- you are my angel. helt sjukt fin låt.

jag var och köpte biljetter till svenska akademien och kaptenröd och livelihood som jag och viktor ska se på lördag. jag kan knappt bärga mig.

"imorgon blir underbart bäst" fick jag sms som det stog så i nu. JA älskling, jag längtar så jag spricker.

jag har varit duktig ikväll. tvättat en mörk tvätt och nu är min andra igång, skönt med lite rena strumpor! hihi
jag har egentligen massa saker att berätta om den här dagen men ni får ursäkta mig, jag orkar inte ta det.

nu måste jag äta, aptiiiiit. äckel.
och sen, godnatt.

(vill bara bringa en mening till älsklings sarah bitamazire, ja, jag KAN stava till ditt efternamn;) du är helt otroligt underbar och jag älskar dig fantastiskt mycket. OM du nu av någon anledning skulle läsa det här så kan du ju komma ihåg det. om inte, så har jag iallafall skrivit till dig så att alla andra vet att du är en av mina BÄSTA vänner. älskliiiiiiing)

Kommentarer
Postat av: Lingan

olivia.. du skriver förlångt!! jag orkar inte läsa!!

2007-10-04 @ 22:43:07
Postat av: Sarah Bitamazire

Gazam. Gazad. Gaziz.
I read it alright, and then I cannot help but think if I would actually be where I am without you. And you can spell my name. I love you, now and always. Even when I'm old and senile and calling you Bob.
Peace out my sister


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback