shake it!

sitter här, klockan är 16:10 och jag ska snart till folketspark och ha lite spelningar. om folket vill kan dom komma och lyssna!
läste precis en kommentar från martina om monopol och att rösta på sin egen stad och allt det.
varför ska man göra det, egentligen? vad är det som är det stora? man spelar ju nästan aldrig monopol iallafall och om man skulle göra det så är det inte precis så att det gör någon skillnad? KANSKE möjligen om man hade kunnat rösta på mindre orter, typ som storvreta eller något. det hade varit fränt. men nu kan man inte det och jag tänker aldrig rösta på en enda stad. speciellt inte min egen!
förresten vet jag inte ens vilken som är min egen.
okej, en grej som jag kom på nu var också att martina, om du läser detta så är det absolut inget menat åt dig, jag har tänkt på det länge och nu fick jag bara en anledning att ta upp det. eller något, hehehe.

annars mår jag bra, nyduschad dock vilket jag hatar.
moahaha.
Jag ska till viktor imorgon och jag är så lycklig. och mätt, jag har precis ätit värsta goda maten vilket gör mig glad. ja.
jag har förresten gått upp i vikt. cp. 1 kilo vare här! jag tycker så synd om mig själv att jag nästan blir sugen på något att tröstäta med, HEHE! sounds good. no.
jag ska gå ner 11 kilo till, sen är jag nöjd. tjoho.

jag ska till red&blue idag innan folketspark och hämta ut mitt H&M paket, har nästan glömt var det är jag har beställt. förrutom den gröna parkasen. tjooobedi bapp bapp. den är skitsnygg.

snart youth. det blir kul och bra.

Kommentarer
Postat av: afriksarah

"jag ska gå ner 11 kilo, sen är jag nöjd."

vare värtsta jag hört, hej förresten ( :

Postat av: Victoria Prybil

Monopol är ju kul ju! :)

2007-10-18 @ 22:23:32
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback