sheets

det är ju så
att jag verkligen inte har skrivit här på länge. Jag har varit hos viktor i helgen och det var bra och roligt och fint och han gör mig så glad.

var hos doktorn idag med och han säger att jag är påvägen till utbrändhet och att jag måste åka till uppsala idag eller så fort som möjligt så det ska jag. åker imorgon kl. 12 blev det bestämt.
ankomst kl. 16:50 och jag känner att det här kommer jag nog inte att ångra att jag gör.
är så otroligt trött

allting.

måste packa, jag orkar inte.
jag orkar inte ens skriva här, det har tagit mig 1,5 timme att skriva det korta som jag har skrivit tills nu, och det är bara luft och tomma meningar. suck.
mitt huvut går sönder

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

men vännen.. vad händer??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback