.

den kärlek du ger
rakt till mig
ingen annan
den skulle jag ta emot så lätt
där den kom svävande emot mig

inte vet jag. det är säkert underbart fast ikväll saknar jag dig
ja, ikväll är det jobbigt för jag saknar dig väldigt mycket

och det är så fint när jag skrattar i aftonen åt dina trams och tokigheter
det är det vackraste som finns när våra skratt liksom förenas till ett.

____________________________________

inte vet jag vad jag menade med det som står här ovan det bara blev så. om någon vill kan den ju känna att "oj, vad skönt. hon skriver om mig och någon mer". för jag känner inte att jag särskillt skrev om mig själv, inte så mycket iallafall.
nu ska jag lägga mig och prata med viktor. för det gör vi alltid.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback