back in school

Nu sitter jag här i skolans datasal ännu en gång, vi fick sluta tidigare idag så nu sitter jag här efter att ha ätit världens äckligaste skollunch. Vad händer med vår skola? alla andra veckor har vi fått god, hemlagad mat men nu ska vi börja få skollunch, jag spyr!

Datormusen till datan hemma har slut på batteri och jag pallar inte sitta och styra med tangentbordet i allt jag gör så tillsvidare kommer jag nog inte att vara lika aktiv att skriva o så när jag är hemma, men det är bara tills jag köpt batterier alltså. vilket blir soon hoppas jag!

Vi har spelat in en skiva idag med alla våra låtar på. jag och bea döpte den till gladfolkets bad. Det blev bra!

nu ska jag nog dra mitt till bussen, men först: TOAA!

såhär ser jag ut idag
image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback