BEA SKRATTAR

nu har jag precis haft engelska, vilket jag inte är så bra på. och jag hör hur dom sjunger ute i korridoren. här inne sitter bara jag och hanna fast nu kom bea, erik och christoffer in. bea säger : yooo. neeeej neeej

jääjä.
hej/ hej/ heJ hej hej dÅ hej hej

hälsar beaaaaaaashhhhhhh
såmycket





hej


som sagt. nu kom dom in. erik har rosa tofflor och nu kommenterade bea blicken som jag råkade slänga efter erik. oooouuppss! inte meningen.

bea tror hon är läskig. hon "growlar" haha. MOBBAT! jäÄ
det knäcker i beas rygg ska jag hälsa och så ska jag även hälsa (en än gång) hej. dooomalliisii
"jaaaag kan inte grooowlaa" säger hon på låssas growl.
hihi.

lite fnissig är hon allt den där tjejen. OCH HON KAN INTE VARA TYYYYSSTTTT!!!!! hennes mun går i ETTTT och hon skrattar hur mycket som helst utan att jag har svarat henne en ända gång!

"ska vi ta en sväng om på dansgolvet, eller kanske lite drama så här i morgonstund har guld i mun.... nääähee inte det. dina fingrar dansar vals neej det gör dom inte  och snart har vi religion...
Du har liksom flyyyyyt va kvinnan. du har liksom flyyyt" säger hon
och massa mer.

"det här är jag när jag är BIG MAMA" 

skratt. o sådär, sånt finns det mycket av just nu.

TOODELS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback