Blindside tankar.

okej, i've changed my mind. blindside suger. hårt! ibland har dom gjort bra liveframträdanden och dom var bra (bättre) förrut. gamla blindside. som "nära". MEN VAD ÄR DET HÄR?! Nya EPn Black rose är patetisk, enligt mig. och det borde det vara enligt de flesta andra också.
black rose- låten går i mina högtalare nu.. påminner mig litegrann om silence. men ändå inte. ah, den är sämst. 
lika så de andra låtarna: Slowmotion, pretty nights, the colour of my eyes, the way you dance.
Eller okej. undantag "the way you dance" och eventuellt "pretty nights".. hm, nej förresten dom är inte heller bra men dom är dom som det låter bäst om av denna samling låtar.
jag blir bara irriterad av att man kan göra sådan här musik och sälja bra.
hoppas skivan går åt skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback