bored

slapp dag, jag har precis sett färdigt seventies och innan det will & grace och innan det tredje klotet från solen (andra gången idag jag såg samma avsnitt. sjukt värt!!)
nu vet jag inte vad jag ska göra. har gjort allt man kan göra i det här huset redan. med andra ord sova, se på tv, datorn, äta mat, prata i telefon, smsa, lyssna på musik, dansa till musik, dansa utan musik. ALLT! och nu har jag fantasibrist. jag har tråååkigt och statistiken över besökare på bloggen idag är värdelös! inte mer än fem besökare. crap
nu ska jag gå upp och kolla om det finns något där jag kan göra.
ENSAM HEMMA! vet inte om det är bra eller dåligt idag, man skulle allt vilja ha lite sällskap liksooom.

yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback